Recensies

U kunt het contact formulier invullen om een recensie te plaatsen.

Ik heb een 4 jaar oude Dacia Duster gekocht bij de firma Schmitz. Als snel bleek dat de motor ratelde bij hoge toeren. De heer Schmitz heeft zonder mitsen en maren aan zijn garantie verplichting voldaan en de auto laten repareren. Hij rijdt nu als een zonnetje. U kunt met een gerust hart een auto kopen bij de firma Schmitz.

Wouter Schuster. Uithoorn

Ik heb bij Schmitz een auto gekocht ,helemaal top super mensen ga er zeker nog terug

Maurice

Zeker 3 maanden ben ik op zoek geweest naar een 2e hands Mini. Bijna dagelijks zocht ik allemaal websites af of er ergens een mooi exemplaar te vinden was, maar tot voor kort zonder succes. Totdat ik bij Schmitz een zwarte Mini Cooper S Works cabrio zag staan: het was liefde op het eerst gezicht. Nou moet je weten dat ik echt niet in staat ben om zelf te beoordelen of de auto, anders dan aan de buitenkant, er goed bij staat. Daarvoor moest ik dan vooral ook vertrouwen op mijn eerste indruk van de verkopende partij en die was gewoon goed. Ik werd zeer vriendelijk en professioneel te woord gestaan door vader en zoon Schmitz en we waren er mede daarom al snel uit: ik vertrouwde hen volledig. De auto moest nog wel een beurt hebben en APK gekeurd worden want hij kwam uit Duitsland. Maar een paar dagen later was ik de trotse eigenaar van deze stoere auto. Helaas kreeg de auto binnen 2 weken na aflevering problemen met de koeling: daar sta je dan met de ANWB Wegenwacht bij een net aangeschafte auto die weg gesleept moest worden naar je garage in Den Haag. Natuurlijk gebeld met de heren Schmitz die echt mee leefden en zeer behulpzaam de volgende dag de auto op zijn komen halen. Zelf hebben ze geen eigen garagebedrijf dus schakelen ze een derde is. Die heeft keurig volgens opdracht de door de ANWB ontdekte kapotte thermostaat vervangen waarna we de auto snel weer terugkregen. Daarmee was de zure appel helaas nog niet op: er bleek nog een ander onderdeel van de koeling kapot te zijn zodat de motor weer warm liep, kortom een week later moesten we wéér met hen bellen. Verdriet en boosheid wisselen op zo’n moment af. Maar wederom niets dan behulpzaamheid: voor de 2e keer hebben ze mijn Mini helemaal uit Den Haag terug gehaald naar Zeist, en de volgende dag stond die, nu echt volledig gerepareerd, weer te glimmen voor de deur. Ik heb dus wat pech gehad in het begin. Maar Schmitz mag dan wel geen BOVAG lid zijn, de door hún afgegeven garantie op deze auto maken ze meer dan waar: geen cent extra hebben we hoeven te betalen voor beide reparaties en/of transportkosten. Plus ze bleven gewoon heel vriendelijk naar mij. Fantastisch heren, wat een service: ik voel me bij jullie echt als een gewaardeerde klant en kan jullie bedrijf dan ook voor 100% aanbevelen.

Carmen Mini

Ook een auto gekocht bij auto bedrijf Schmitz geholpen door de zoon ik had er niet zo veel verstand van maar de zoon heb mij zo goed geholpen in de keuze van een goede auto wat het best bij ons gezin paste wij hebben gekozen voor een Nissan juke wij hebben de auto nu 4 maanden en nog steeds erg blij mee auto ook goed onderhouden we zijn er al mee naar wintersport geweest en auto rijd super ben heel erg blij mee vriendelijke bedrijf zoon en vader helpen je goed zal ook zeker terug komen bij auto bedrijf schmitz hier krijg je voor een goede prijs een goed ondehouden autorijheid..

Gerard van Lier
0646970344

Ik ben echt super geholpen door de zoon van Schmitz Autos.. Echt een super service waar veel bedrijven iets van kunnen leren ... heb een mooie Opel Calibra gekocht waar veel zorg aan besteed was voor dat ik hem mee kreeg ..heel netjes gepoetst en een nieuwe apk erop .. en een hele fijne gastvrijheid.. een heel net bedrijf waar goede zaken kunt doen ... iedereen bedankt voor de goede service en de gastvrijheid..

Johan Rombouts

Antoni Van Esch.. Goede en vriendelijke service, eerlijke prijs voor zowel mijn oude auto(die ik heb ingeruild)en de nieuwe die ik gekocht heb. Kom hier zeker weer terug.

Nicolien en Han Smits; Goedendag, Bij deze vol lof over de Fiat 500 cabrio. Zochten geruime tijd knalrode met wit stuur en wit front, kochten hem hier in nieuwstaat en bevalt prima!!!!

Twee weken geleden Ford Mustang uit 1969 gekocht en alles wat ze zeiden bleek te kloppen. Top auto en de afgelopen weken al heel veel plezier van gehad!

Ik heb een Ford Ka gekocht en ben zeer tevreden met de service . Zeer vriendelijke eigenaar en zoon, die alles voor je doen om je met een lach en auto te zien vertrekken. Ga vooral zo door - Fred Jansen

Wat ons is overkomen! Ik zag een mooie auto: een zwarte Skoda Fabia bouwjaar 2011 bij garage Schmitz. Prima naar mijn zin. Vooral omdat mij vorige auto wegens een tota los verklaring weg moest, leek mij dit een goede opvolger. Trots en voldaan kom ik samen met Meneer Schmitz tot een koopovereenkomst. Andries Schmitz (en zijn zoon ) is een alleraardigst en vriendelijk en blijft in elk gesprek een oprechte enthousiaste verkoper. Hij blijft ook altijd beleefd, ondanks alles wat er gebeurd.... en er is wat gebeurd! Na twee weken kreeg ik op mijn dashboard een waarschuwing ( het symbool van het gloeispiraal) lichtte op. Direct daarna ging de auto in een soort - veilige modus-, waardoor hij veel minder hard ging rijden Via de ANWB hulpservice kwam ik weer terug in de garage en hielp dhr Schmitz mij door de reparatie te regelen en te vergoeden. Twee sensoren waren vervangen en hij loopt weer prima. Om dit te checken ging ik dat weekend naar Amsterdam om een aardige afstand te rijden en warempel daar was dat lampje weer en de veilige modus. Als een slak over de autobaan. Ik vond dat erg vervelend vooral omdat ik de week erna op vakantie zou gaan naar Kroatië. Ik zag me met 80 km max. over de Duitse autobaan en dan wel 3500 km in totaal.... Geen denken aan. Om een lang verhaal kort te maken gin ik voor een dubbele check naar de dealer en liet de auto wederom nakijken en via de computer een analyse uitvoeren. Deze constateerde dat de turbomotor kapot was en die kost zeker 1000 euro ! wow, dacht ik dat heb ik. Ik ga Schmitz bellen dat hij het maar regelt. Bleek dat hij aan de Spaanse kust zat maar zijn reactie was duidelijk, namelijk: Nee,... niet uitvoeren! breng hem maar naar mijn zoon in Zeist, dat gaan wij doen!" Diezelfde dag nog gebracht (donderdag) met de opmerking : " Joh, ik wil wel zaterdag op vakantie,... gaat dat lukken?" Nee geen zorgen, hoor, kwam goed want zij hadden een turbomoter al op voorraad. Inmiddels hoorde ik van zoon Schmitz dat vader eerder naar huis was gekomen om " dit varkentje te wassen" . De auto werd naar Zwolle gebracht waar zij de garage al besproken hadden en werd er hard gewerkt en gepraat om zo snel mogelijk de auto klaar te krijgen. Helaas lukte het niet en zou er op zaterdag nog doorgewerkt worden, echter heeft het inbouwen van een turbomoter meer omhanden dan verwacht. Ook zaterdag lukte het niet! Ik werd er steeds bozer over want nu kwam onze vakantie in geding. Thuis besloten we om het weekend maar naar Limburg te gaan in een andere auto en dan maar terug naar huis. ( ons voornemen was om door te reizen, overnachten in Salzburg en daar een paar dagen te blijven zodat er dinsdag op de camping in Kroatië konden inchecken) Bepakt en bezakt zaten we maandagmorgen klaar en wachten op een seintje. Dit leek wel een eeuwigheid,... intussen begonnen we thuis ook steeds meer op elkaar te reageren omdat we eindelijk weg wilde. Maar vooral het probleem opgelost wilde hebben. Ja telefoon,....." Nee"," zei Dhr. Schmitz,..." het lukt niet, ik krijg terug van de garage dat ze nog een dag nodig hebben!!" Ja, hij kon er ook niets aan doen want hij stond met de rug tegen de muur en was afhankelijk van de monteurs. Nou, als je graag iets wil; lijk iets wat heel logisch is opeens kompleet onlogisch,.... hij kon toch wel wat regelen? niet dus,.... er zat niets anders op dan te wachten. Op dinsdagmiddag om 12.00 uur kwam hijzelf de auto bij ons thuis afleveren! top. Wij waren ook wel ontnuchterd en bedankte hem voor toch wel de goede service. Toen inpakken en wegwezen naar de zon! We rijden de oprit op en geven gas toen " ping!" .... het gloeilampje brandt. Nee hé. Direct,Schmitz gebeld..... nou ik dacht dat die "ontplofte' ,... zonder aarzelen, zei die: " kom maar hierna toe! " Hierna toe, waar bedoel je? " naar Zeist, ik regel een ander auto voor je,..." He maar hoe dan, welke? verzekering?? en wanneer??? " Nu, jij komt naar Zeist en wij pakken je auto uit en een ander in, zodat jij op vakantie gaat met je gezin!" nou, oké... wij naar Zeist. Daar aangekomen bleek dat hij een Mercedes Benz A klasse geregeld had ( op zijn naam geschreven en alles geregeld om naar het buitenland te reizen) Wow, oké,... even bijkomen en toen met vier man sterk ompakken en snel daarna toch die dag vertrokken. Ik moet zeggen we hebben een klasse auto meegekregen en Dhr. Schmitz heeft onze vakantie gered. Zou ik de mogelijkheid hebben om via RADAR iemand een compliment te geven dat zou ik dhr. Schmitz een " warme douche" geven. ( dit bedacht ik me en heb via de website toch ook dit verhaal ingestuurd bij RADAR) nogmaals dank voor jullie TOP-service. Johan van de Pol. PS: Na drie weken hebben we de Mercedes ingeleverd en onze Skoda Fabia terug. Hij rijdt nu goed - Johan van de Pol

Vorige week via een advertentie op marktplaats een Rover 75 uit 2004 gekocht bij familie Schmitz. Nadat ik ik met vader en zoon gesproken had over staat, onderhoud etc. auto op afstand aanbetaald. Vandaag vanuit Zuid-Limburg richting Zeist gereden om auto op te halen en ik was zeer verheugd toen ik de auto netjes gepoetst in de showroom zag staan. Heren hebben niets teveel gezegd, auto was voorzien van nieuwe koppakking (oude lag te bewijs in de auto) en ben na een gezellig onderonsje en rondleiding in snoepwinkel (lees showroom) weer richting Limburg gereden in een prachtige goedlopende Rover 75. Onderweg ging airbag lampje branden en thermostaat functioneerde niet naar behoren. Bij thuiskomst een SMS gestuurd en beide probleempjes aangekaart. Dhr. Schmitz bood me direct aan een thermostaat op te sturen en inzake het airbag lampje zou hij nog een terugkoppeling geven. Let wel; we spreken over een aankoop onder 3000EU en ik weet zeker dat de meeste garagebedrijven niet thuis geven als je ze over dit soort kleinigheidjes aanspreekt. Lof voor Schmitz auto’s en ze gaan me in de toekomst zeker weer zien…

- Peter Janssen